אגודת הסטודנטים והסטודנטיות היא הגוף שנבחר על ידי הסטודנטים על מנת לייצג אותם. ההצטרפות לאגודה היא חלק מתהליך בניית של אגודת סטודנטים ומקובלת בכל האוניברסיטאות והמכללות האקדמיות בארץ. הצטרפות לאגודה מקנה את הזכות לבחור ולהיבחר לאגודה, לקבל ממנה מידע על נושאים שונים, לקבל סבסוד לפעילויות חברתיות (כמו יום הסטודנט היזרעאלי ומסיבת פורים) ואת הזכות להשפיע על דרכה של האגודה.
משרדי האגודה נמצאים בבניין 6 קומה 1 (שמאלה מהמעלית). ניתן לפנות אלינו גם באמצעות דף הפייסבוק, עמוד האינסטגרם או באמצעות השארת פניה כאן באתר.
אם אתם רוצים להגיע לבקר אותנו אנו ממליצים לכם להתעדכן בשעות הפעילות, במקרים של תחלואה גבוהה לא תתקיים קבלת קהל.
כרטיס הסטודנט הוא המסמך הרשמי שלכם שמגדיר את היותכם סטודנטים. הוא משמש אתכם לקבלת הטבות בבתי עסק ובין היתר לקבלת הטבות שונות בבנק ובכרטיס הרב קו. עד היום הונפקו כרטיסים מגנטיים לכלל חברי האגודה. החל מהשנה אנו עוברים למתכונת של כרטיסי סטודנט דיגיטליים שיופיעו לכל אחד ואחת מכם/ן באפליקציית המכללה.
אנחנו באגודה רוצים ושואפים להגיע לכל אחד ואחת מכם/ן על מנת לבחון את הצרכים שלכם ולעזור לכם להעביר את תקופת הלימודים בצורה הכי טובה שאפשר. לשם כך נדרש לנו ייצוג של סטודנט מכל חוג. נציגי החוגים הם הקול שלכם באגודה. כל נציגי החוגים יחדיו חברים במועצת הסטודנטים. במועצה מעלים בעיות פרטניות בחוגים השונים והמועצה נמצאת תמיד בקשר ישיר והדוק מול האגודה.
בוודאי! סטודנטים המעוניינים לסייע יכולים ליצור איתנו קשר ולהציע רעיונות שעליו חשבו. הפרויקט ייבחן על ידי ראשי המחלקות הרלוונטיות.
בכל שאלה בנושא כרטיסי סטודנט ושאלות כלליות – משרד האגודה.
בנושאי פרסומים באתר וברשתות החברתיות – מחלקת שיווק ודוברות.
בנושא תחום החברה הערבית – מחלקת החברה הערבית.
בנושאי תרבות והווי – מחלקת תרבות.
ספורט – מחלקת מעורבות חברתית.
בנושאי חממה (2 נ"ז), תגלית, מסע לפולין, טקסי זיכרון או לממונה על ההטרדה המינית – מחלקת רווחה.
בנושא חיובים, חשבוניות ורכישות מאתר האגודה – גזבר.
בנושאי בחינות, הפן האקדמי, וועדות משמעת – מחלקת אקדמיה.
פעם ראשונה שלכם פה? מס' תעודת הזהות שלכם (ללא אפסים מובילים) הוא שם המשתמש והסיסמה הראשונית